18 mars 2012

Singellivet och engångsstövlar

Dagen började med en frukost med Steffi innan hon pep iväg på sin dejt. Sen kom sambon Sabrin förbi med sin boy Michele för att hämta lite saker och blev kvar en stund. Vi diskuterade gårdagens händelser och relationer i förhållande till krogen... Alltid lika intressant. Blev upplyst om att krogfolk är oseriösa när det kommer till seriösa relationer (newsflash) och Michele erbjöd sig att betala mitt medlemskap på Match.com efter att ha rått mig att gå med där, och även en och annan blind-date. Haha jag har fått en alldeles egen Hitch-man.


Jag är faktiskt väldigt tillfreds med hur livet är just nu, även om jag alltid är öppen för nya äventyr. Klart det är trist ibland att inte ha någon att möta upp, någon att gå hem med, hitta på saker, gå promenader, gå ut med eller någon som håller om en när man ska somna och sen snarkar dig i örat. Aaa lite trist sure, men det är ju inte the end.
Hellre gå hem själv än med en engångsstövel.

Picture from last night.
Stephanie and I.
Red Room, Ambassadeur.

Det blev en nykter kväll igår, skönt och hälsosamt.
En liten tequila slank ner på Oxid, bara för känslans skull så där.
But thats it.



Sachele,Michin eller Sabele?
Middag ikväll med paret Sabrin och Michele är det sagt.
Skönt att man inte är tredje hjulet... ;)
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar