25 mars 2012

Mjölk och glass på Wokhouse

Kvällens outfit
 Top med guldiga inslag från HM
Svarta jeans från River Island

Armband från Cubus
Halsband med texten "love" från Primark,London.
Det är lördag och jag sitter här ensam med mitt saftglas och tittar på min älskade tv.
Tidigare ikväll käkade jag middag med Triffa som jag inte träffat på länge!Planerna var att äta på Fridays vid Kungsträdgården, men sad enough så var väntetiden var för lång så vi ändrade kursen till Wokhouse, så det blev thai idag igen! Och ananasglass med grädde. Well, jag orkade iaf slicka i mig grädden...

Eftersom jag hade andra viktiga planer för kvällen så gick vi därifrån lagom till att resten av världen kom och musiken började pumpa ur högtalarna. Så nu ska jag ta och fullfölja dem viktiga planerna och knyta mig. Bedtime!

God natt!
/Victoria

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag tänkte skicka ett mail till dig, använder du fortfarande victoria-wiklund@hotmail.com?

    SvaraRadera