22 mars 2012

Milen

Jag har fan gått en mil idag.
Ursäkta språket. Men jag är så sur av stress fortfarande. Jag har gått som en ångvält över hela jäkla Östermalm för att hinna hämta ut paket här och där på 3 olika ställen! Alla tre åt spridda håll - långt från t-banan. Tog BARA 1h och 30 min. Fötterna blöder och är fulla av blåsor nu. Men nu är det gjort iaf, och Im happy. Det var mycket fint i paketen som kom från UK.
Ett stort paket från Asos, och ett från - ni vet var, River Island.
Har äntligen fått mitt kort från Comhem till min digitalbox nu med (tog bara 2 månader!) så när jag kommer hem senare har jag en massa kul att plocka med!

Men nu ska jag lägga ner mitt gnäll och lämna stressen hemma. Ska jag på en sen dinner med Erik nu.
Vi hörs imorgon med en ny outfit för kvällen... Något nytt ;)



/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar