5 november 2011

Ropa inte hej....


Ryggen är tillbaka, det var bara en tillfällig förbättring verkar det som. Måste ut och röra på mig, annars blir jag tokig av smärtan. Kan inte sitta eller ligga.Tål inte medicinen jag fått heller, mindre lyckat. Men det kunde varit värre! Hoppas på en akuttid för magnetröntgen på måndag. Vill ha en behandlande lösning, helst NU.

Som tur är har jag världens bästa promenadkompis nu när det natt. Hittade min hemlösa katt som jag brukar mata i skogskanten, sovandes på en sten. La mig på rygg bredvid henne och tittade upp på en stjärnklar himmel. Låg så ett tag, stilla och njöt av att bara vara. Det är sjukt hur djur kan få en att må så bra.
Sen tassade hon efter över vägen...
Min mobil är befriad från blixt, och katten gillar inte att sitta stilla och posa, därav de mörka och suddiga bilderna.

Innan min lilla nattpromenad hade vi pizza och film kväll. Vi såg "En blomma i Afrikas öken", bra, men inte lika bra som boken.
Nu ska jag försöka sova, imorgon blir det party med en himla massa snyggingar.
Sov gott.

/Victoria

1 kommentar:

  1. Vilken vacker katt och härligt att den har sånt förtroende för dig!

    djur är väldigt underbara att spendera tid med när man inte mår bra. mina katter, allra helst min svarta hona är på mig så fort jag mår dåligt och ska kela. hon sover bredvid mig varje natt och jag fasar för dagen hon går bort men samtidigt har hon gett mig så otroligt mkt

    SvaraRadera