10 november 2011

Röda byxor är inne!

Köpte ett par nya byxor för ett tag sedan som jag inte hade använt än, och just därför drog jag på mig dem imorse - bara för att använda dem. Kom på att dem inte satt något vidare "praktiskt" på, men tvingade mig själv att ha på mig dem trots det... Har jag köpt dem ska dem fasiken användas! Sen att jag moonar varje gång jag böjer mig ner än en annan femma.

Men när jag kom till jobbet så såg jag att jag hade lyckats synka färgen på brallorna idag med mitt lilla troll! Och då blev det genast värt besväret... ;)

Hallonrött...

Är på strålande humör! Och har varit all day. Vi har haft en underbar dag ihop,mycket musik, som vanligt, tur vi har samma smak. -THE VOICE eller NRJ. Inga Lugna favoriter här inte. Vi spelar trummor och känner in takten med hela kroppen. Sjunger och skrattar... Sånna här dagar älskar jag. Du och jag trollungen, vi har varandra ett litet tag till innan det är dags att skiljas åt.


Imorgon är det drinkar och buffé på nattklubben Magenta som fyller 3 år!
Och nu är det sömn.

Men först ska jag göra pannkakor åt Sabrin som är sugen....
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar