9 november 2011

Just came home!
Har varit på bio med Sophie, vi såg In time med Justin Timberlake. Orkar inte sväva ut i någon snygg formulering - den var bra helt enkelt. Sevärd. Om inte så är det en himla massa ögongodis i filmen, jag behöver inte se en snygg man på resten av året. Men självklart är dem välkomna att uppenbara sig ändå...

För övrigt känns livet ganska trevligt just nu. Även om jag har mina dalar ibland när jag helst av allt bara vill försvinna bort till någon öde ö så plockar jag ändå alltid upp mig själv,ensam, och jag har stått pall för mycket och lite till.

Ibland måste man bara ligga ner ett tag för att samla kraft och resa sig igen.


Känslan idag när jag flöt fram i takt till musiken var - Odödlig. Untouchable. Invinsible. Anything is possible. och det var så grymt. Det var så skönt. Jag flög fram. Fucking amazing.

Önskar alla kunde få känna på den känslan.
Vet inte varför jag förunnas den här känslan, men det är mycket som känns bra i livet just nu. Folk runt omkring mig som gör mig glad bland annat. Påminner mig själv om att vara tacksam över det, att inte ta något, eller någon förgiven.


Odödlig och lite on top of the world.


Funderar för övrigt på att joina ett nytt tv-program. Lite komiskt då det är något dejtingliknande...(Som att det vore något nytt) Men jag vet inte, could be fun, u only live once. Eller inte. Borde ju ha lärt mig egentligen ;) Haha sov gott. I know I will.

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar