7 november 2011

Jag är inte på humör idag.
Läkarbesöket gick inte som jag hade tänkt mig. Jag fegar ur som vanligt och slår inte näven i bordet. Istället kör han sin vanliga fras (du är ung...), och tror att det är en muskel som besvärar mig. pga överansträngning. Blir det inte bättre om 3 veckor - då kan jag komma tillbaka.

Det känns inte kul att tänka 3 veckor framåt just nu, när jag redan gått i 3 veckor och haft ont. Svårt att somna pga smärtan osv.

Det känns jävligt diskriminerande att hela tiden få höra "du är ung = därav är du frisk".

Förstår inte hur jag ska kunna sköta mitt jobb bra och orka med mig själv när det känns så här. Men men, jag kör på, har ju inte mycket val eftersom läkaren tror att det bara är överansträngning i en muskel.. Så imorgon ska jag tillbaka till jobbet, och fortsätta göra tunga lyft. Känns skönt att vara tillbaka, men jag förstår inte hur det ska gå... Hoppas på bättring nu då, Helst igår. Kunde mått bättre just nu...


Kunde jag inte bara fått en simpel magnetröntgen ?

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar