4 november 2011

Last night
Träffade ju mitt "gamla" ex från högstadietiden som också bor här numera och hängde lite på söder igår. Det var trevligt, jätte roligt att sitta och prata om både gammalt och nytt. En hel del har ju hänt sedan man var 15! Lite varm choklad med grädde och sen en drink på Studio 54 på det.



Något ännu mer roligt är att min rygg äntligen verkar ha tagit en vändning nu, igår var jag och min sambo (alltså inte min katt, eller flickvän som många trodde) Sabrin och solade - efteråt minskade värken betydligt. Har ju säkerligen en muskelinflammation som mådde bra av lite värme. Jag har fortfarande ont,men absolut inte som innan, har blivit av med den värsta brännande smärtan. Så nu ska jag behandla med min värmedyna, och så hoppas vi att det är bra till nästa vecka! Tjoho!

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar