30 oktober 2011

Tanten checkar in.

Min kropp är ingenting att hänga i julgranen just nu. Den gör så ont...
Av ren ilska och beslutsamhet tog jag mig hem från centrum häromdagen när jag hade handlat, kunde knappt lyfta handväskan, och då var den inte fylld med guld...

Dont know what to do, vet inte om det är ryggskott igen, men det gör ont på fler ställen än sist nu och inte bara vid vissa rörelser, och det här gör ont hela tiden istället. Det har bara eskalerat kort sagt.

Det gör ont att bädda sängen, det gör ont att ta på sig kläder och skor, det gör ont att diska, det gör ont att sitta och ligga.... U get my point.

Hatar att gnälla, men det här är inget kul, alls. Att gå och jobba så här har varit hemskt, och det är väl därför som det är så pass illa som det är nu... Just för att man jobbat och inte lyssnat på kroppens signaler.

Men äsch, nu ska jag ner o möta Sabrins flyttlass. :)
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar