19 oktober 2011

Uppsala

Lyckades pallra mig iväg idag till Uppsala trots allt!

Även om det gick fort från Väsby så var det en krånglig och lång väg dit från Uppsala station, jag envisades med att gå - navigerade med mobilens gps. Tyvärr så blev det en del fel på vägen då min mobil tror att jag är en bil!
I felt like a walking U-turn...
Väl framme (efter ca 45 min) gick det undan med provfotograferingen. Man fick dra på sig en valfri överdel från märket som är Dea Axelsson.
Här har jag fått på mig en lite för stor men väldigt mysig tröja från Dea...
Att det inte matchade kjolen struntar vi i ;).

Träffade en jätte gullig tjej där som jag hade sällskap med tillbaka in till stationen, där vi tog en fika och väntade på att tåget skulle komma. Vi måste gjort ett gott intryck eftersom ägaren av cafét kom fram och erbjöd oss båda jobb! Haha Mycket underligt. Och mycket ytligt ;) Nej någon karriär på Coffehouse by George blir det nog inte för min del. I efterhand är jag glad att jag pallrade mig iväg, det var en lyckad kväll.


Imorgon är det ett viktigt möte ang framtiden... Dags att sova!

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar