16 maj 2011

In i Big brother huset

I fredags fick jag ett telefonsamtal från en tjej på något produktionsbolag vars namn jag inte kände igen. I korta drag berättade hon att hon hade en skådespelarroll i en tv serie som redan gick på tv, och undrade om jag hade tid för inspelning i 1 vecka från söndag till söndag....

Jag som varit sjukskriven i en vecka precis och på jobbet var det dessutom kort om folk, så det var bara att tacka nej, tråkigt, men nej.

Självklart blev jag nyfiken och ville veta vad det var för tv serie, och googlade på produktionsbolagets namn: Eldemerol.

Bara en träff kommer upp - Big Brother.

HolyMoses. Helt rätt, på söndagen bekräftas min misstanke när dem skickar in två tjejer i huset för att "röra om i grytan". Amentjena Victoria. Svider faktiskt lite när man inser vad man går miste om för kul, man lever trots allt bara en gång. Men men, kanske lika bra. Jag får nöja mig med att bikta mig här;)

Jag är ändå inget bra på att röra om i grytor!


Välkomnades tillbaka till jobbet med mängder av kramar hela dagen och hade småkottar som klamrade sig fast vid benet och berättade hur mkt dem saknat mig... Känns bra att vara tillbaka. :)

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar