20 april 2011

Nu är det dags!

Har längtat och längtat, nu är det bara några timmar kvar - och jag DÖR.
Helt plötsligt slog det slint i huvudet och nu är jag faktiskt livrädd inför morgondagen. Fy. Men jag intalar mig själv att allting kommer gå bra.

Har iaf haft några trevliga dagar nu... Extra glad för något. Imorgon har jag förhoppningsvis en till sak att vara glad över... Bara det går som det ska! :)


Har handlat och fixat det sista inför imorgon nu, jag ska upp med tuppen - som vanligt med andra ord :) Nema problema.

Vi hörs imorgon, om allt går bra.
Adios! Sov gott, tveksamt om jag kommer kunna göra det  ;)


/Victoria

1 kommentar:

  1. Du ska se att allt blir superduperbra. O detta är du värd, kom ihåg det! Puss o kram/älskar dig

    mamma, straxtutanförlinköping

    SvaraRadera