10 april 2011

Just another pink sunday!


Det var tråkigt och ensamt att ligga hemma sjuk så jag tog tillfället i akt när min låtsaskompis Molgan skulle hemåt Linköping och åkte med. Det blev nästan 3 dagar hos mamma innan jag åkte tillbaka på lördagen.

Igår var det en utgång som heter duga, helt nykter såklart, ingen tequila eller annan alkohol innan maj månad har jag bestämt mig för. Men lika kul har jag för det! Känns i hela kroppen att det är vår och varmare väder nu.

Ska på middag hemma hos familjen F nu i eftermiddag och fira stora trollungen som fyllt 6år! Mys. 
_______________________________________________

 
Om 4 dagar kommer Mimmi hem från Grekland och hälsar på! Waah vad kul! Ringde och pratade med henne förut, jag HÖRDE direkt när hon svarade att hon låg på playan! Strandbrus känner man igen ;)
Pillar med fötterna i stranden och ett glas vin i handen. Åh vad avis man blir! Längtar tills hon kommer.


Have a pink day. Puss.
/Victoria

1 kommentar:

  1. MIMMI, va jag önskar jag oxå fick träffa henne! Kram o puss / moder straxtutanförlinköping

    SvaraRadera