3 april 2011

Blev väckt med en puss.

Imorse blev jag väckt med en puss när jag låg och sov efter en hyffsat sömnlös natt i sängen...
Någon blev riktigt glad när han lyckats väcka mig, och började hoppa uppspelt.

Bilden ni har i huvudet ändras snabbt nu från den långa snyggingen med bedhead till en liten fyrbent skit som är knappt en linjal hög.
Sorgligt men sant.

Nutte.

Klockan var 7:10 (why me?) och jag kunde inte somna om, så jag klev upp och tog den lilla herren på en morgonpromenad. Inte kan man vara sur på någon så liten och glad, det var en skön promenad, men ingenting jag skulle vilja göra en annan söndagsmorgon efter att man precis kommit hem efter en helnatt ute. Nej att ha hund är roligt - ibland! ;)

Mamma och Jonny kom upp på ett överraskningsbesök i lördags förmiddag och åkte hem vid lunch idag, har varit jätte härligt med dem på besök, som alltid. Ätit gott och umgåtts, lugnt och skönt.

Nu står en hallonpaj med choklad och kokos i ugnen och gräddas - söndagsmys!
Adios :)

/Victoria

1 kommentar:

  1. Den där pajen kunde du väl grejat INNAN vi åkte? Morr! Kram från alltidsötsugenmoder

    SvaraRadera