20 mars 2011

Viktigt möte.

Har bytt tid imorgon med en kollega för att kunna gå tidigare, har möte hemma hos mig med Upplands Väsby kommun på dagen.
Tanken är att jag ska bli kontaktperson. Anmälde mig redan förra året men fick avboka det inbokade mötet då eftersom det hände i samma veva när jag fick åka in akut med arrytmi och hjärtklappning och hela den svängen skulle utredas. Det var en kaotisk period kort sagt. Men nu tänkte jag ta upp det igen. :)

Så det hänger på hembesöket imorgon vad som sker sen, men det går nog bra. Erfarenhet finns det gott om här iaf. Att växa upp med en funktionshindrad och ensamstående mamma, en frånvarande och missbrukande pappa bakom lås har ju faktiskt gjort mig till den jag är idag. Att jobba med barn i behov av särskilt stöd i flera år och samtidigt vara sjuk själv. Ja... Klart att även det här ska gå. :) 

Det är min mening med livet iaf.


Förhoppningsvis finns det någon liten där ute som man kan förbättra tillvaron för. När jag var liten hade jag världens bästa mamma, men livet ser olika ut för oss alla.

Du och jag Alfred.
Du och jag Emil.


/Victoria

1 kommentar: