29 januari 2011

Välkommen upp.

Kräks för tredje gången idag, medicinens verkan. All ork är totalt bortblåst, har ingen styrka kvar i kroppen och hade patetiskt nog svårt att öppna förpackningen med tuggummi förut. Hulken ?

Matintaget idag såg bra ut - tills frukost vände och kom upp igen. Efter det har glass, en bulle och lite chips gjort dagen. Man tar det som lyckas slinka ner helt enkelt och är tacksam.

Har reflekterat över allt och det här är fan det smärtsammaste jag varit med om (förutom min HAE anfall i magen). Men smärtan kommer och går, och dagen i sig har ändå varit lyckad i stora drag trots att det känns som att någon kör en borr igenom magen just nu.

Ska försöka med lite fil nu, magen behöver något snällt och lätt.

Återstår att se om det blir en lugn natt med sömn.... God Kväll.

2 kommentarer:

  1. tycker verkligen synd om dig även om det inte hjälper dig på något vis.
    jag önskar att du får vara frisk,slippa all medicin och må bra för det förtjänar du.

    stor kram

    SvaraRadera
  2. Hej jag har också hae sjukdomen , har vetat om de i många år nu, men blir lika ledsen varje gång magen eller händer och när halsen svullnar upp. Vill jätte Gärna Prata med andra som har samma jobbiga sjukdom... Mvh madelen hellström min mail madelenhellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera