19 december 2010

Lost my phone!

Where to start...

Dominatrix fetisch
Hade en bra kväll ute igår med Viktoria, fick reda på att jag skulle hänga med på hennes personalfest några timmar innan - och att det var maskerad tema. Så efter en koll i garderoben och lite olika val slängde jag ihop en "dominatrix" utstyrsel helt i skinn och latex, älskar sånt, en fetisch ;) Mitt i allt ser jag att en av mina lårhöga stövlar har gått sönder i sömmen - så jag syr ihop den i sista sekunden - och outfiten är räddad. Bra jobbat Victoria, handywoman, syns ingenting!
Blev ett ganska läckert resultat, men någon piska fick jag klara mig utan ;)


Älskar den här korsetten...
Den är grym...

Ended in kaos
Tyvär slutade den i kaos när mobilen försvann. Japp min livlina är borta. och helt plötsligt är man bortkopplad från omvärlden! haha nja men typ. I mitt läge är mobilen extremt viktigt.

Fick gå upp tidigt imorse och köpa ett startpaket så jag kunde ringa o spärra mitt abonnemang.Innan det fick jag höra av Adis att den som har mobilen ringde honom vid 7.40 imorse...Men när han ringe upp var den avstängd. Weird...


Adis - räddaren i nöden.
Men underbar som Adis är så fixade han ett nytt abonnemang OCH ny mobil till mig medans vi pratade i telefon när han var på jobbet. Jag som ALDRIG köpt en mobil själv (har alltid fått i julklapp eller födelsedagspresent) bara för att jag hatar att välja mobil och får ångest av alla pushiga säljare slapp det bekymret nu tack vare Adis. Och min nya mobil är numera en Samsung galaxy S! Antar att man måste följa med teknologin och får helt enkelt lära mig hur TOUCH mobiler fungerar.

Känns bättre nu när allting är löst än vad det gjorde igår och imorse... Har en gammal lur så länge, och tillfälligt nummer tills jag får mitt nya simkort på posten om några dagar. Struntar i mobilen,värdet låg ju i vad den innehöll, viktiga nummer och bilder, inte så kul...
Men men! Måste nästan bjuda Adis på mat efter det här. Inte först gången han räddar mig.

Ha en bra dag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar