21 december 2010

Inte min jul.

Jag kräks...

Och kräks. Och kräks igen. Efter andra gången inser jag att det inte beror på middagen.Nej det är bittert att tvingas inse att jag blivit smittad IGEN på jobbet, denna gången av kräksjuka - lagom till jul, och precis efter att jag betalat min tågbiljett hem imorgonkväll...

Hoppas med hela hjärtat att jag blir något frisk till imorgon eftermiddag så att jag klarar av att åka hem till Linköping/Mjölby för att fira jul. Att bli ensam här på badrumsgolvet är inte min idé om hur jag vill fira julen i år. Men att sitta fast på ett SJ tåg mitt ute i ingenstans och vara kräksjuk är inte heller ett drömscenario. Just nu ser det inte ljust ut...  Håller tummarna.



"En slimfast diet,
så att du inte av julmaten blir fet!"


God Jul Victoria önskar Tomten.

Tack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar