16 december 2010

Better days...

Blir galen på min kropp.
Vill ha det här ur systemet NU. Skakar och mår illa,migrän som vägrar försvinna trots medicin.Kämpar för att äta - och för att inte allt ska komma upp igen lika fort. Svag,yr och frossa.


Låg och rullade på golvet idag med en filt över mig på sista mindfulness tillfället...Hade så ont i huvudet att jag inte klarade av att göra några sittande meditationer och inte heller ligga stilla, hade alldeles för ont för att veta vart jag skulle ta vägen. Tur att man har en så trygg grupp att man inte behöver känna sig som en idiot när man gör det... Försökte verkligen andas genom smärtan som man kan göra med mindfulness för att lindra, men det fungerade inte på min migrän. Men det gjorde ju inte pillret heller så...

Överväger starkt att ta en halv sömntablett för att kunna somna så att jag kan sova igenom och förhoppningsvis bort smärtan. Sist jag provade var för 3 år sen, och jag har aldrig varit så "lost" som jag var dagen efter. Som en zombie. Klarade inte ens av att prata ordentligt. Vet inte om det är värt risken! Hoppas väl somna fort och djupt på egen hand istället. Lika bra att köra säkert...


Sleep tight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar