11 augusti 2010

What a day...

Minst sagt.
Jobb följt av läkarbesök.


Liknade en vilsen turist i t-banan när jag efter det gick vilse i grönsakslandet bland kaninmaten på ICA. Men hur f*n ska man veta vilka maskros bland som passar bäst till middagen? Betalade för något jag lika gärna kunde plockat ute på gräsmattan här utanför huset. Mer pinsamt var att jag var tvungen att läsa på etiketten om det var rödlök eller inte, eftersom jag själv inte såg skillnad på det och en rädisa.


Ja vad ska man säga? Jag är väl ingen vidare kanin helt enkelt...

Efter att ha släpat hem 3 tunga matkassar alá ringaren i Notre dame stil med kassarna slängda på ryggen och halvt böjd framåt så ställde jag mig och gjorde 2 olika choklad tårtor, varav en ska till jobbet imorgon eftersom en kollega slutar.


När det var dags att börja städa fick jag självklart migrän, jävla timing. Jag har precis kräkts upp lunchen tillsammans med blod. MYSIGT. Det enda jag tänker på är "Jag har inte tid". Jag har en deadline ffs!



Imorgon efter jobbet kommer M, då ska det gärna vara städat och klart. Och det hinner jag inte om jag ska kräkas och ligga som en ljusskygg mullvad under täcket tills det onda går över.


FAN, kom precis på att jag antagligen kräktes upp de huvudvärkstabletterna jag svalde för en stund sen? åh...
Rädda mig någon? Ta dammvippan och kom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar