8 juni 2010

Upptagen tisdag

Ja, idag är en trött dag. Sitter vid datorn nu på rasten för att inte somna. Avbokade min läkartid idag pga brist på personal här på jobbet, alla är skadade och sjuka! haha =/ Får se om jag har tur och får en ny tid.
Möte och middag
Dagen började tidigt och slutar inte än på länge...JAG slutar egentligen 15.30 idag, men vi har möte kl 16.30 och sedan är det middag med kollegorna ute på Olive house (gamla farbror och company) här i
väsby. Måste försöka hinna hem och duscha där emellan kanske...

Har just nu 2 toffsar i håret - var ansvarig för en miniatyr variant av vårruset (vårat heter istället Runby loppet) här på förskolan idag. Då får man spexa ut sig lite så barnen tycker det är kul när man har uppvärmning. Och jag tänker inte gå och äta som Pippi Långstrump klädd i rosa.

Alla feminister Vill påpeka att det var en TJEJ som tog hem loppet idag! Så otippat och härligt. Feministen i mig hurrade extra stolt på när hon gled in över mållinjen efter mig som visade vägen. "Victoria vad snabb du var"  Ja man var ju en sprinter i sina yngre dagar. ;)

Till och med våra minsta satte iväg med full fart när startskottet gick. Vi som inte har en pistol stack hål på en ballong istället!



Ha en bra dag, vi hörs ikväll - eller inte.
Börjar kl 7 imorgon också så jag lär behöva sova när jag kommer hem...
Ciao  :)

1 kommentar: