12 juni 2010

Sär och Mojje goes abroad.

Planer i sommar
Hade inte tänkt att åka utomlands i sommar, men så är jag också en sån person som inte gillar att planera sånna saker för mycket i förväg, eftersom mycket kan hända innan, jag är en känslomänniska - det måste kännas rätt haha =) Och känslor svänger ju upp och ner. Det kan dyka upp andra saker... Då vill jag inte vara "låst".

Men nu fick jag en fråga som jag inte kan tacka nej till. 
Så nu är det ganska helt bestämt att det blir en resa utomlands  med min Paniz bananiz! Paniz är min närmsta vän, som faktiskt inte varit utomlands sen hon var liten. Därför känns det viktigt att få göra det här med henne, är det någon som gått igenom mycket skit i livet, är det hon.

Tack för att du vill åka med just mig Pooni.

Sär och Mojje goes abroad.Vart bär det av ?

1 kommentar: