16 juni 2010

Hjälp, duscha mig ?


Okej... det här att vara pillerfri kanske inte var någon lysande idé...

 Kan någon duscha mig? :/

/ Mvh Törnrosa som vaknar upp i soffan för 3:e natten i rad.

Vill tillägga att det är en Törnrosa i stort behov av en dusch....
Aja, det var ju inte jag som påstod att jag var frisk,faktiskt.

Det var väl det här jag ville bevisa för läkaren, och påminna mig själv om lite eftersom det var längesen jag gick pillerfri och 
"levde med sjukdomen".  Nu kanske den jobbiga biten börjar.
Synd att den börjar precis när jag bestämt mig för att jag aldrig mer vill ta amfetamin för att hålla mig vaken...

Kriget mot sömnen eller kriget mot amfetaminet och biverkningarna ?

Båda är lixom piss. Ursäkta mitt dåliga ordförråd.

Fan. Jag vet inte. Jag vet bara att jag är trött och har flottigt hår. Och att det lilla sociala liv jag orkat starta håller på att försvinna bort igen. *Sociala listan* -kommer någon ihåg den? Tveksamt. 
I dont know... Jag känner mig så bra, så frisk utan amfetamin... Obeskrivligt. Piss. Återigen, p i s s.

Kan någon lösa det här åt mig så vore det tacksamt, berätta vilket krig jag ska utkämpa?  Besluta åt mig, så sover jag så länge.

Valet:
http://victoriawiklund.blogspot.com/2010/06/sondags-kvallen.html

/Menige Törnrosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar