23 april 2010

På håret !

Välmående
Ska snart iväg till min underbara sjukgymnast/psykoterapeut, hon är att föredra framför överläkaren som jag träffat 2 gånger nu. Hon var inte så pratglad... Verkade mest besvärad i onsdags vi sågs. Lite besviken faktiskt.Vi ska träna andningsteknik bland annat idag. Vet inte om det är en superbra timing idag bara, då allt känns lite på bristningsgränsen nu. Det ligger lixom lite i halsgropen. Och gud vet vad som kommer upp eller ut efter ett par djupa andetag. Har ingen lust alls med något breakdown framför någon som jag mer eller mindre känner nu.


Håret.
Vad ska jag göra? Åh det är sån hemsk utväxt, och färgen är så ful nu. Men orkar jag och hinner göra slingor till kvällen är frågan? Tar ett par timmar och efteråt är man något mör i kroppen. Eller ska jag bara ta nödlösningen och dra en mörkbrun toning i håret ? Trots att jag kommer tycka att jag ser grå ut i den och börja klaga på färgen efter någon vecka... ? haha Vilka problem man har! ;)

Snabba beslut nu. Tiden går ! Snart är det stress med kläder,hår och smink som vanligt varje utgång.

/En Uppgiven Victoria !

1 kommentar:

  1. Med allt du har i sjukdomsväg FÅR man va uppgiven. Men du håller en bra kamp.
    Tips till lekgården:
    1) anlita snickar´n
    2) vindspel i olika material
    3) av videgrenar fläta/forma till olika saker
    4) bygghörna med kottar/naturmaterial
    5) stentroll
    Lycka till o puss från moder

    SvaraRadera