26 april 2010

Meningsfullt ?

Idag kom mina adidas skor !
Älskar de svarta som jag tvekade över lite... De var riktigt söta, till och med på mina bigfoot fötter. Att bära storlek 39 är inte alltid lika gulligt...

Det är trots allt vår...
Måste erkänna.
 Är lite less... I brist på ett mer passande ord.

Trött på att vara singel. Göra allting själv. Inte ha någon som väntar på en. Ingen att längta efter. Att inte ha någon att ringa och småprata med precis innan man ska somna, det saknar jag nog mest, jag som hatar att prata i telefon... Det är för tomt nu.


Har inte lust heller att lägga energi på folk i onödan,som inte tänker likadant. Jag har verkligen inte lust, ett dugg, att ge en endaste liten bit till av mig själv till någon som inte förtjänar det. Finns inget intresse i det...

Meningsfullt förhållande.
En meningsfull vardag med någon meningsfull.
Livet ska inte levas ensam.



"Det kommer när du minst anar det" säger alltid folk.
Ja nu har det ju gått 5-6 år... Haha ?

Jag vill ha lite romantik. Lite spänning. Äventyr.
Mission impossible ? Nej, Men jäkligt segt.
Den sorten verkar vara sällsynt numera.

Den där Julia bodde nog fan inte på 5:e våningen när hon väntade på sin Romeo iaf. Kanske måste byta bostad helt enkelt...
Aja, Nu är det varm oboy och kvällsmat, magen kurrar. Sen ska jag och min tysta ointressanta mobil gå och lägga oss i den stora sängen och sjunka ner mellan madrasserna och somna utan att ha sagt god natt till någon. What a waiste of time...

Sweet dreams : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar