4 april 2010

Aint no sunshine when shes gone...

Har haft känningar av migrän nu ett par dagar och efter igår så exploderade den till slut, och när jag vaknade imorse var solljuset inte lika kul! haha

Misstänker att någon har lagt ett ont öga på mig.
Ska ta på mig mitt halsband som skyddar. Men det här är ytterligare ett tecken på att jag tar på mig för mycket. This is what I do. Låter saker påverka mig, tar ansvar över saker som inte är mitt ansvar. Ingen tvingar mig. Men värt att tänka på. Mer medveten om vad jag gör...

Nu flera timmar senare mår jag mycket bättre, sömn gör susen mot migrän... Hinner fortfarande fånga lite av solen! Ska promenera till affären nu, har varit sugen på KÖTT sen igår. Mimmis fel! haha  Så nu måste jag ha något att sätta tänderna i....

She is back... det syns va ?
Shes is back, and so is the sunshine.

Kram :)

1 kommentar:

  1. Visst syns det att du är på G. Toppen! Lagom till våren. Välkommen ut i det fria.
    Kram

    SvaraRadera