26 mars 2010

Im a freak ! Lock me up.

Im a freak.

- A shoppingfreak!


Vem släppte ut mig ur min bur ?
Åh, jag förtränger ångesten över hur mycket riksdaler jag har bränt upp idag. Det var mycket saker visserligen och nödvändiga saker, sen hur man tolkar nödvändigt är en annan fråga...
Nej men jag har faktiskt varit på den bästa shoppingrundan på länge. Önskar att det var sommar NU så man kunde slänga på sig några av kläderna och strosa runt i stan...
DET ÄR MITT MODE. Mina färger, mina former - MITT VÅRMODE!

Nude. Pasteller. Beige. Aprikos. Jeans.
WE  LUUUUUV.

Min plånbok noot so much....

Lite av dagens fångst på bild.


Man ser ett visst mönster i färgerna... ;) haha
De svarta byxorna är helt enkelt bara ett basplagg!

Jeansskjortan skulle jag kunna gå i dygnet runt.
Favoritmodell på Bh - on sale! Den ropade på mig.
Jag föll för den blommiga aprikosa koftan... Mysig.
Snart är det sommar... hoppas jag.


Vad ska man ha på sig ikväll nu då ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar