28 februari 2010

God morgon söndag ?

Innan kl 4 var jag hemma, ovanligt !
Men planerna blev lite ändrade när födelsedagsbarnet helt
plöstligt var lite för mycket på lyset för att komma in på
white room ;) Men det är helt okej när man fyller år!

Så istället beslutade sig alla för att åka hemåt...
Tråkigt nog,
jag hade gärna roat mig vidare - dock inte själv helst!
Men jag hade en lyckad kväll
vilket som :)

Lördagens outfit :


Idag var det tänkt att jag skulle träffa Martin, försökt o planera
in det länge nu, men vi lyckas aldrig sätta det! haha
Inte idag heller! Självklart sover jag alldeles för länge,ända till kl
16, och kan inte påstå att jag vaknat än. Så det blev inget med det.
Nae,skärpning.  Sist vi sågs var det riktigt kul, så det måste göras
om helt enkelt. Jag ska bara hitta orken.


Så mitt mål med att hinna med det sociala är väl inte direkt uppnått den här veckan - men nästan!
1 date och en utgång är avklarade iaf.





I guess Rome wast built in a day !

1 kommentar:

  1. Den "blåsan" vill jag låna. Skulle passa perfect on my curves... puss

    SvaraRadera