16 februari 2010

Arbetsintervju


Har en arbetsintervju i veckan.
Sa ju att jag skulle fixa det ? Right ?



Extrajobb endast,kvällar och helger.

Typiskt så dålig timing...
När jag knappt orkar mitt jobb jag har nu.
Men det kanske är det här jag behöver-  lite nytändning.
Jobba i ett nytt område, Solna, Vreten ?
Vet inte vart det ligger,blå buss mot Ekerö iaf.
Känns inte så främmande.
Lära känna lite nya människor och så.


Man är väl en fighter.
Och tid har jag ju verkligen,
finns ingen som sitter hemma och väntar på mig ändå om dagarna.

Det vore väl bloggen i sånt fall ;)

Och katten. Den hemlösa katten som bor här utanför.
Hon börjar bli allt mer tam med tiden, nu springer hon tom efter mig när jag kommer hem och går in i porten.


I alla fall - till saken.
Tänker gå på intervjun, få jobbet. Och sen besluta mig för hur jag gör. Mycket hänger på hur pass bra det går imorgon hos läkaren...


Som sagt var, vill jag bli fri från mycket saker så gäller det att jobba, spara pengar. Och ju snabbare jag börjar....


Men hälsan går först.
Självklart...
(?)

2 kommentarer: