22 januari 2010

Ny dag - Nya tag !

Idag känns det lite bättre, javisst.
En frisk dag på jobbet och en halv barngrupp gör sitt.
Sen är det ju FREDAG !

Dags för fredagsmys ?

Igår på väg hem från jobbet kände jag lusten att springa i benen.
Så jag packade på mig en lagom snygg outfit och gav mig ut på min vanliga runda, och ner förbi solariet! 2 flugor i en smäll. Det kallar jag friskvård... ;)


Var faktiskt i bättre form än vad jag trodde, hade ingen problem med varken kondition eller styrka. För att undvika problem med astman nu när det är kyligare så tog jag en extra dos medicin, och det fungerade ju perfekt. Kanske dags att börja löpa nu igen efter 3 månaders uppehåll och bullätande i soffan ;)



Fick en rolig nyhet igår - Naris kommer upp och sover över ikväll! Har verkligen förstått hur mycket jag saknar att umgås med honom dem senaste gångerna som vi har setts. Har blivit påmind om hur kul jag har med honom. Blir ju tyvärr så sällan eftersom tiden inte alltid räcker till när han väl är i Stockholm och hälsar på och när jag är i Linköping/Mjölby/Norrköping.


Naris.

Men vi vet alltid vart vi har varandra, och att vi har varandra.
Det är vänskap.



Ikväll blir det nog faktiskt bara fredagsmys,
så tar jag utgången imorgon.


KRAM

1 kommentar: