30 januari 2010

Jag orkade inte.Tror inte jag orkar idag heller.

Det är helt enkelt en mindre bra period.
Det betyder att jag sover mest hela dagen, har huvudvärk när jag försöker hålla mig vaken, och att musklerna i kroppen inte riktigt hänger med - kortslutning typ.
Det kan hålla på i en vecka,eller två. Det märks.

Igår sov jag 3 h på eftermiddagen, fick helt enkelt strunta i att färga håret. Kämpade sen för att ta mig upp och fixa mig och åka in till stan - väl där så kände jag att det inte var värt det. Jag var för trött helt enkelt och därmed inte upplagd för socialt umgänge. Så jag tog en chickenburgare på McD - istället för en middag på sturehof där tjejerna satt och väntade. Och sen åkte jag hem. Kändes befriande.


Peshraw Azizi Happy Birtdhday !

Ikväll är det födelsedagsmiddag för Pesho som fyllt år, sen utgång! Ännu en sak jag sett fram emot. Men jag är lika trött idag. Har legat och sovit i soffan hela dagen, jag har ställt om klockan på ringning 4 gånger. Nu är det skrämmande nära middagen,måste åka om 1h - och jag känner bara att jag inte orkar eller hinner. Huvudet gör ont och kroppens alla delar hänger inte med. Är det Kataplexi ? Det har jag inte förstått förut i sånt fall.

Men en födelsedagsmiddag är en födelsedagsmiddag, det är till ära av någon, så att inte gå ikväll är inget val idag. Har jag tur kanske jag vaknar till på kuppen med.

Middag betyder ju mat dessutom. Mat gillar vi.

Vi får se hur det här går.

Puss

1 kommentar: