19 januari 2010

Bra jobbat Vickan !

Jag är ju så grym.

Eller ja, om man nu inte har högre krav på sig själv mer än att städa sin egen lägenhet...
Men på 2 h har jag i alla fall röjt loss på kläder, tvätt, disk och en himla massa små plotter - jag kan inte längre förneka att jag är en jäkla samlare - skrotsamlare.
Men till mitt försvar så pysslar jag eller använder sakerna nästan 50% av fallen faktiskt... Och nu har jag 2 fulla kassar som ska med till jobbet imorgon, så här kommer dem inte stå och hångla med dammet längre.

Och nu har även jag haft julgransplundring !
Ja, bra jobbat Vickan - nu är det ordning igen !
As we like it.


Dags för en dusch!




Ps. My back hurts so bad ! Jag måste verkligen göra något åt den.
Kan inte fortsätta sova med en kudde under ryggen...

2 kommentarer:

  1. Jag upprepar mig från förra kommentaren: Bra jobbat V! ;)

    SvaraRadera
  2. Är det inte pga av att du bär barn om dagarna som du har ont i ryggen då? Du borde testa att gå till en naprapat, har hjälpt mig mycket.

    SvaraRadera