30 december 2009

Därför är jag singel

Jag och mina grodor som hoppar ur munnen...

Väl framme med tåget i väsby ska jag ta hissen ner när jag ser världens kö till den. Njae, då fungerar trappan lika bra, dessutom vill jag inte riskera att missa bussen.
Jag ställer mig framför trappan och försöker pyssla om alla väskor, inklusive min ca 25 kg tunga resväska, i händerna på bästa sätt för att inte göra en "huvudet före" neråt.

En unge stilig herre ser detta och frågar snällt ;
- Ursäkta behöver du hjälp?

Superfeministen Victoria svarar då glatt ;
- NEJ DÅ! =)

JAG ÄR EN SJÄLVSTÄNDIG KVINNA VET DU !

Den unga herren tittar på mig, är tyst,tittar ner i marken, och går.

- TACK ÄNDÅÅÅÅ !
Ropar jag efter honom när jag vinglandes nerför trappan
 kommer på vad f*n jag sa.


__________________________________________


Hur pinsam får man vara ?

Och så frågar folk varför man är singel ?
Detta var ju tveksamt mannen i mitt liv, men här har ni mitt liv i ett nötskal.
- Behöver ingen, tack ändå! Jag klarar mig !
Lysande exempel på en j*vla Victoria groda.

Tejpa igen munnen på mig någon ?


//Den självständiga kvinnan,
med ont i armarna.

2 kommentarer:

  1. *hahahaha* Tack för kvällens skratt gumman!!

    SvaraRadera
  2. Jag är INTE förvånad.
    Kram från din moder, inte lika ilsk...

    SvaraRadera