30 november 2009

oh shit.

Jajamensan!
Vaccinet är nu insprutat i armen - lätt som en plätt.
Känner inte av några biverkningar, än. Håller tummarna.Verkar ju OTROLIGT att JAG inte skulle få några biverkningar. Jag kan inte ens säga att det gör ont i armen, förutom när jag lyfter den över axeln. Lite illa kanske jag mår också.

5 sek senare
-  Efter jag demonstrativt vevat upp och ner med armen för att bevisa att det inte gör ont.


oj. oj oj nu börjar jag bli yr.
Shit.
Jag mår illa. yr.
Gud jag skulle inte gjort så där med armen upp o ner. Det var onödigt.
måste gå. mår inte bra.

10 min senare
Tillbaka igen - uppe på fötter.


HERREGUD.  Jag blev så yr att hörseln delvis försvann och något tinitus liknande pip/prassel dök upp och jag undrade om det var något i lägenheten som lät! Fy jag blev dyngsur på 1 sek, kallsvettades och dalade rakt ner i soffan. Mådde grymt illa,RIKTIGT illa. Ringde moder för att ge info om läget. Efter att ha legat ner några minuter nu känns det bra igen.

När man talar om trollen? Ja man ska inte ropa HEJ för tidigt. Nu är jag livrädd för att jag kommer må så om några timmar. Det här känns ju som att det var en förhandsvisning.
Vad gör man dårå? Om man är själv och däckar? För det här var på gränsen till det, hade jag stått upp 5 sek till hade jag dalat ner i något mindre mjukt än soffan kan jag tala om.


1 mål
Ta mig till jobbet imorgon.


- ställer en hink bredvid sängen och laddar med piller och vitaminer.

God natt och önska mig lycka till.
//Victoria

1 kommentar:

  1. Då pensionen blir mindre, har jag beslutat att börja ta betalt för min SJUKVÅRDSUPPLYSNING. Man kan betala i kramar, choklad, dikter, munkar. Faktura kommer.
    Ring om det är nåt skumt, dag o natt. Älskar dig, pussar o kramar från moder o Jonny-ponny

    SvaraRadera