26 november 2009

Lavens svar...

...på mitt mail jag skickade om vad som hände i Mammas Pojkar.
Lite saker är bortklippta - som ni säkert förstår varför.
Och en del är retuscherat, som namnen !


"OMG är allt jag har att säga!!!!!!!!!

Han och ****** blev jag inte förvånad över,
men Henne  hade jag inte tippat på!

Vet inte vad jag ska säga, i'm in chock!
Läääääängtar tills jag kommer hem och vi får snacka live om det här!

Puss
p.s Jag är super stolt över dig och ditt beteende under hela programmet! ♥ "


Älskar dig med! Pusss
//Victoria

3 kommentarer:

  1. får en känsla av att tim valt dig eftersom hon kommentera två av killarna..?? hihi

    SvaraRadera
  2. Lilla sötaste Laven! Lycka till med ditt äventyr!Var rädd om dig! Många pussar från Chicki

    SvaraRadera
  3. jag får precis samma känsla..att Tim valde dig för hon kommenterar bara två av killarnas val.

    SvaraRadera